به همت پارک علم و فناوری ایلام و با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه ایلام و دانشگاه ملی مهارت، کارگاه آموزشی تخصصی با عنوان «معماری یکپارچه کسبوکار» در تاریخ ۲۳ مهرماه ۱۴۰۴ در سالن فرزانگان دانشگاه ایلام برگزار شد.
مدرس این کارگاه، مهندس رضا اسدی، دانشآموخته مدیریت از مرکز مطالعات بینالمللی IGC آلمان و دارای مدرک استراتژیهای مدیریتی از دانشگاه آلبا آمریکا، به آموزش کاربردی مفاهیم کلیدی در حوزه مدلهای کسبوکار و بازاریابی پرداخ..
این کارگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ برگزار شد و با استقبال خوب علاقهمندان و فعالان حوزه کسبوکار همراه بود. از جمله مباحث ارائهشده در این کارگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
طراحی بوم کسبوکار و بررسی مدلهای موفق جهانی
ارتباط بوم کسبوکار با بازاریابی، برندینگ و فروش
کاربرد علوم عصبشناسی و شناختی در بازاریابی
معرفی ۷ مکتب اصلی برندینگ و نحوه استفاده از آنها
آموزش تحقیقات بازاریابی و تحلیل بازار TAM، SAM، SOM
نحوه تدوین برنامه بازاریابی برای استارتآپها و کسبوکارهای کوچک و متوسط
تحلیل رفتار مصرفکننده و شناخت ویژگیهای نسلهای X، Y، Z
آشنایی با اصطلاحات کلیدی بازاریابی: Positioning, USP, CAC, CLV, ROI
آموزش تکنیکهای اصلی کپیرایتینگ (تبلیغنویسی)
بازاریابی B۲B و B۲G؛ تفاوتها و استراتژیها
در پایان این دوره، به شرکتکنندگان گواهی معتبر شرکت در دوره اعطا شد.
نوع فونت
تغییر اندازه فونت
تغییر رنگ فونت
فاصله بین خطوط و کلمات
اندازه نمایش صفحه
رنگ پس زمینه
انتخاب کنتراست